Meer dan alleen social media

De algoritmes van zoekmachines en social media platormen veranderen voortdurend, het gebruik verandert (en neemt alleen maar toe) en we zien dat bedrijven de handdoek in de ring gooien omdat de social-media inspanningen niet het gewenste effect hebben. Aan de inspanning zelf ligt het niet, wel aan de manier waarop of waar de inspanning wordt geleverd. We moeten de interactie opzoeken en de juiste media opzoeken om het juiste publiek te benaderen.

Veel bedrijven pakken social media aan alsof het haar eigen website is. Ze plaatsen iets en gaan verder. Daarbij veranderen ze hun manier van communiceren niet. Je ziet dat er dan betaald gaat worden voor berichten in de hoop meer bereik te krijgen. Sluiten de berichten niet aan bij je doelgroep, je prikkelt niet en gaat waar nodig en mogelijk de dialoog niet aan dan blijft het eenrichtingsverkeer.

Lokaal adverteren

We hebben veel ervaring met social media, beheren diverse pagina’s en hebben een groot netwerk als het gaat om landelijke en lokale nieuwsplatforms en media-instanties. Hierbij werken we ook veel samen met lokale bekendheden, “influencers” en mediateams.

 

Sluit Menu